Târgurile comerciale sunt adunări mari în care producătorii și vânzătorii pot intra în legătură cu consumatorii. Târgurile comerciale sunt o tradiție foarte veche. Ele datează din Evul Mediu, unde în fiecare sărbătoare sau tradiție religioasă negustorii obișnuiau să se adună la târguri mari în căutarea oportunităților de afaceri. Pe atunci, cetățenii așteptau și expoziții, curioși de avantajul de a cumpăra unele lucruri în cadrul acestor expoziții. Celebrul targ de ceapa sau targul international de la Messina, prezent si astazi, sunt doar cateva dintre exemple. Târgul a evoluat conceptul de târg clasic, introducând târguri cu o singură temă, precum târgul de ciocolată, târguri expoziționale, târguri de sector, precum târgul de meșteșuguri, târgul de fotografie, târgul internațional de carte. Acestea sunt doar câteva exemple. Târgurile comerciale sunt extrem de importante pentru toate companiile, chiar și astăzi. În ciuda tehnologiei și a internetului, este necesar să fii în contact cu ținta și concurenții tăi pentru a înțelege mai bine tendința pieței, actualizările sectorului și strategiile de implementat. Este esențial să studiezi motivul care determină compania ta să participe și să se concentreze pe un anumit târg și nu pe altul. Acest lucru este pentru a evita pierderea de bani și timp.
În primul rând, trebuie să știi ce articol promoțional ai oferi la fiecare târg specific. Cadourile corporative reprezintă afacerea dumneavoastră - materialul, culoarea, forma, chiar și ambalajul reprezintă valorile dumneavoastră corporative. De aceea devine vital pentru marketingul dvs. Inaintea fiecarui targ trebuie sa pregatesti un plan de marketing structurat pentru a decide: - ce vrei sa comunici, ce mesaj vrei sa lasi si ce articol ar putea fi unic pentru ocazie specifica si evident bugetul de dedicat. Un alt pas foarte important este să vă personalizați întregul stand. Fiecare angajat al standului dumneavoastră trebuie să aibă o îmbrăcăminte personalizată și unelte de lucru cu logo-ul dumneavoastră. Aceste detalii comunică profesionalism despre afacerea ta, așa că acordarea de atenție la ele va face toată diferența în ceea ce privește rentabilitatea investiției. În general, cele mai interesante cadouri de expoziție sunt: - Articole Hi-Tec: USB personalizat; Adaptoare personalizate; Încărcătoare personalizate; Căști personalizate; Accesorii mobile; si accesorii pentru tablete. - Rechizite de birou si business: Pixuri personalizate; Blocuri de note și blocuri; Seturi de pixuri personalizate si mape personalizate.- Imbracaminte: Genti de cumparaturi personalizate; Mănuși și eșarfe personalizate; Cămăși personalizate. - Articole de moda: Sticle de apa personalizate; Jucării și puzzle-uri personalizate; Brelocuri personalizate și decorațiuni pentru casă personalizate.
Participarea la un târg nu este suficientă pentru a fi amintită de potențialii tăi clienți. Participanții trec prin multe standuri, văd și ating multe articole și produse. Deci, nu își pot aminti toți participanții. Motiv pentru care ar trebui să le atingi emoțional pentru a fi amintite. Cadourile promoționale sunt esențiale pentru a vă prezenta afacerea și pentru a asigura succesul la târguri. În 2019, PPAI, asociația internațională de produse promoționale, a publicat un studiu care afirmă că 90% dintre persoanele care primesc un cadou în timpul unui târg își amintesc marca pe care l-au primit. În plus, 80% dintre acești oameni sunt dispuși să facă o achiziție de la aceeași companie. Motivul acestui comportament este aproape evident. Face parte din ramura de marketing a recunoștinței. De fiecare dată când primim un cadou ne simțim apreciați, așa că atunci când apare nevoia unei achiziții echivalente, disponibilitatea noastră mentală, în acel produs sau în acel serviciu, ne sugerează să-l alegem. De aceea este esențial să studiezi articole promoționale ad-hoc pentru expoziții comerciale.
Cumpărarea articolelor personalizate nu a fost niciodată atât de ușoară: - Alegeți articolul pe care îl preferați indicând culoarea, cantitatea și tehnica de printare și trimiteți-ne comanda. Și acum depinde de noi! Personalul nostru va proceda la crearea unui eșantion virtual pentru a vă arăta simularea articolelor realizate cu logo-ul dumneavoastră. După aprobarea dvs., vom continua cu producția. Veți primi articolele dvs. personalizate în medie estimată la 8-10 zile. Ce se întâmplă dacă caut un articol inovator pe care nu îl găsesc pe web? Nici o problemă. Contactează-ne prin telefon, chat, whatsapp sau formular de contact și ne vom ocupa de asta. Suntem foarte rapid în deservirea clienților noștri.