RON

Condiții de vânzare

Garanție

Aveți la dispoziție o perioadă de 15 zile pentru a examina eventualele defecte ale mărfii furnizate. Verificați-vă marfa în timpul acestei comenzi pentru a putea face returul în termen. Este recomandabil să-ți deschizi marfa și să-i verifici calitatea dacă nu o vei folosi imediat. După termenul limită nu putem garanta că returul va fi efectiv. Va punem si la dispozitie toate garantiile oferite de producator. Garrampa nu oferă nicio garanție expresă și nu oferă nicio garanție specifică, implicită pentru vandabilitate sau adecvarea scopului.

Produsele oferite în magazinul online se adresează persoanelor fizice sau juridice care acționează în cadrul activității lor de afaceri sau profesionale, fie că sunt publice sau private.

Respingerea cererii

O comandă ar putea fi returnată dacă nu există suficient stoc pentru cererea de termeni cerută sau a existat o eroare aplicabilă prețurilor din baza de date care poate fi justificată.

Variații de comandă

Comenzile plasate în cantități mari pot suferi o ușoară variație între cantitatea comandată și cantitatea furnizată. Garrampa controlează procesul de fabricație astfel încât, dacă nu este exact, cantitatea este mai mare. Pot exista câteva cazuri în care suma solicitată este mai mică. Excesul de producție nu va fi reflectat în factura finală.

Realizăm mostre virtuale aproximative, astfel încât clientul să poată verifica cum va arăta produsul său odată personalizat. Calibrarea culorii ecranului, setările de luminozitate și contrast pot afecta modul de afișare al eșantionului prin modificarea culorilor reale. Din acest motiv, atașăm culorile Pantone aproximative împreună cu proba virtuală. Pantone este un sistem universal de identificare a culorilor utilizat în artele grafice. Dacă nu aveți o diagramă Pantone, le puteți găsi în programe de editare grafică precum Photoshop și Illustrator.

Acceptarea și anularea comenzii

Acceptarea unei comenzi atât prin e-mail, cât și semnată implică acceptarea condițiilor noastre de vânzare și angajamentul dumneavoastră de a plăti cu formularele convenite. Odată ce o confirmare a comenzii este aprobată, nu putem garanta capacitatea noastră de a face modificări sau anulări. Anularea unei comenzi care a fost deja procesata presupune cheltuieli pe care le vom trece clientului intr-un astfel de caz. Clientul este obligat să plătească prețul convenit pentru orice lucrare care a fost efectuată de noi până la anularea acesteia. Unele dintre cheltuielile care ar putea fi incluse printre altele sunt cele de pregătire a comenzii, comanda materialului, design digital și taxe de înlocuire. In cazul in care Garrampa nu a suportat nicio cheltuiala, clientul nu va fi taxat deloc.

Garrampa garanteaza mentinerea ofertei comenzii odata ce bugetul final a fost confirmat.

Impozite

Toate produsele vor fi percepute cu TVA-ul corespunzător. Garrampa este obligat să colecteze toate taxele pe produsele vândute și serviciile prestate. Companiile și persoanele fizice care sunt scutite de plata impozitelor nu vor fi percepute. În aceste cazuri, clientul trebuie să furnizeze documentația solicitată pentru revizuirea și aprobarea noastră ulterioară.

Preturile site-ului

Garrampa face tot posibilul pentru a menține toate prețurile la zi. Preturile se pot schimba de la o zi la alta, desi daca comanda a fost plasata, pretul de care se bucura in timpul procesului de cumparare si plata nu poate fi modificat de catre noi.

întârzieri de expediere

Clientul accepta ca Garrampa nu va fi facut responsabil pentru intarzierea livrarilor cauzata de forta majora sau alte circumstante asupra carora nu avem control direct. Livrările efectuate se fac cu suficient timp în avans astfel încât să fie respectate termenele de livrare convenite. Garrampa nu va fi responsabil pentru eventualele daune economice cauzate de intarzierea cauzata de cauze majore.

dimensiunea imprimării

Dimensiunea tipăritului menționată în bugetele noastre este de maximum A4 (21x30 cm). Pentru dimensiuni mai mari consultați reclamele noastre.

imagini web

Garrampa încearcă să ofere câteva imagini în care produsul să apară cât mai real. Cu toate acestea, fiecare poate interpreta în mod ambiguu detalii precum scara și culoarea care nu corespund realității. Pentru a verifica calitatea, culoarea și dimensiunea produsului, puteți solicita o mostră și puteți verifica cum este cu adevărat articolul. Dacă decideți să nu evaluați proba fizică, nu suntem responsabili pentru eventualele erori de interpretare care ar fi putut apărea la vizualizarea imaginii. De asemenea, vă recomandăm să verificați toate datele pe care le furnizam în fișa produsului precum dimensiunea, materialul etc. Aceste date vă pot ajuta să vă faceți o idee despre cum este cu adevărat articolul.

cupoane promotionale

Garrampa oferă clienților săi cupoane și oferte promoționale. Aceste oferte nu sunt cumulative, ele pot fi folosite o singură dată per client. Cupoanele sunt rambursabile numai pentru comenzile plasate pe web. Ne rezervăm dreptul de a nu aplica ofertele unora dintre produsele noastre.

Returul unei comenzi

Aveți dreptul la o rambursare în termen de 14 zile calendaristice fără a fi necesară o justificare. Perioada de returnare va expira 14 zile calendaristice din ziua în care dvs. sau un terț indicat de dvs., altul decât transportatorul, ați dobândit posesia materială a ultimei bunuri respective. Pentru a vă exercita dreptul de retur, trebuie să notificați Grupo Garrampa ([email protected], Previsión Social 22, 50008, Zaragoza, sau oricare dintre metodele de contact pe care le veți găsi în partea de jos a tuturor paginilor), decizia dvs. de a reveni la printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Puteți folosi modelul de formular de retur de mai jos, deși utilizarea acestuia nu este obligatorie.

Pentru îndeplinirea perioadei de retur este suficient ca comunicarea privind exercitarea de către dumneavoastră a acestui drept să fie transmisă înainte de expirarea termenului corespunzător.

Consecințele returului

În cazul returnării de către dvs., vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea dvs. a unei alte metode de livrare decât cea mai puțin costisitoare metodă de livrare) pe care o oferim) fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a reveni.

Vom proceda la efectuarea respectivei rambursări folosind același mijloc de plată folosit de dvs. pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați prevăzut în mod expres altfel; în orice caz, nu veți suporta nicio cheltuială ca urmare a rambursării.

Putem reține rambursarea până când primim bunurile sau până când furnizați dovada returnării bunurilor, în funcție de condiția îndeplinită mai întâi.

Trebuie să returnați sau să livrați bunurile direct către noi sau către Grupo Garrampa, Centro Logístico, Santa Ana 3, Cuarte de Huerva, Zaragoza, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care informați-ne cu privire la decizia dvs. de a reveni. Termenul va fi considerat îndeplinit dacă returnați bunurile înainte de expirarea termenului limită. Trebuie să suportați costul direct al returnării bunurilor.

Veți fi responsabil doar pentru scăderea valorii bunurilor rezultată din alte manipulări decât cele necesare stabilirii naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

Model de formular de returnare

(Vă rugăm să completați și să trimiteți acest formular numai dacă doriți o rambursare)

- În atenția Grupului Garrampa SL, C/ Previsión Social, 22, 50008 Zaragoza, info#[email protected]

- Vă informăm/vă informăm (*) că returnez comanda ________

- Comandat/primit pe (*)

- Numele clientului

- Adresa clientului

- Semnătura clientului (doar dacă acest formular este depus pe hârtie)

- Data

(*) Ștergeți după caz.

Dreptul de retur nu va fi aplicabil contractelor care se referă la:

  • a) Livrarea de bunuri realizata dupa specificatiile clientului si utilizatorului sau in mod clar personalizate.
  • b) Aprovizionarea cu bunuri care se pot deteriora sau expira rapid.
  • c) Furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru a fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau de igiena si care au fost desigilate dupa livrare.
  • d) Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe de calculator sigilate care au fost desigilate de către client și utilizator după livrare.

Explicație: Articolele care au o personalizare imprimată pe ele nu pot fi returnate (cu excepția produselor defecte). Nu putem returna marfa marcată din fabrică. De aceea vă recomandăm să solicitați o mostră fizică a produsului înainte de a fi tipărit pentru a putea evalua și vedea cum este produsul, dimensiuni, calitate etc. De asemenea, puteți consulta reclamele noastre cu orice întrebări pe care le aveți despre un anumit produs.

Returul unei comenzi

Părțile se supun, la alegerea lor, pentru soluționarea conflictelor și renunțarea la orice altă jurisdicție,

la instanţele şi tribunalele de la domiciliul utilizatorului. La fel, ca entitate atașată la Confianza Online și în termenii Codului său de etică, în cazul unor controverse legate de angajare și publicitate online, protectia datelor si protectia minorilor, utilizatorul poate recurge la sistemul de solutionare extrajudiciara al Încredere Controverse online.